صفر تا 100 تعمیر کروک آئودی

در خودروهای کروک آئودی، یک چرخ دنده در هر طرف وسیله نقلیه متصل به مکانیسم بالابر وجود دارد. موتور آن را روشن می‌کند و دنده مکانیزم بالابر را به حرکت در می‌آورد. چرخ دنده به یک براکت متصل می‌شود که دندانه‌های چرخ دنده را به ساختار سقف اصلی متصل می‌کند. هنگامی که دنده شروع به چرخش می‌کند، قسمت بالای کانورتیبل را به موقعیت مورد نظر منتقل می‌کند. در ادامه مطلب به علائم خرابی و نحوه تعمیر کروک آئودی می پردازیم:

audi croc

اشاره ای مختصر به برخی از علایم خرابی کروک آئودی و راهکارهای آن:

1.تست سرعت و موتور
2.چفت درب عقب باز نمی‌شود یا نمی‌توانید وارد صندوق عقب شوید
3.سقف گیر می‌کند
4.نشتی هیدرولیک یا خرابی پمپ هیدرولیک کروک
5.چراغ هشدار کروک روشن می‌شود
6. مشکلات قاب کروک آئودی
7.سقف نیاز به کالیبره یا تنظیم مجدد دارد
8.چراغ هشدار روی پانل ابزار روشن می‌ماند
9.آب وارد کابین یا صندوق عقب می‌شود
10.ایجاد صدا هنگام باز و بسته شدن سقف
11.سقف نیاز به تنظیم مجدد دارد
12.خطای سنسور موقعیت
13.ایراد در سیم‌کشی

audi croc 6

از نشانه‌های دیگر عیب داشتن کروک آئودی:

قاب تمیز
یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد باید برای تعمیر سقف کروک برنامه ریزی کنید زنگ زدگی است. یک قاب زنگ زده می‌تواند آسیب قابل توجهی به وسیله نقلیه شما وارد کند زیرا می‌تواند به سرعت پخش شود. تعمیر و نگهداری مناسب خودرو را برنامه ریزی کنید و به طور مرتب قطعات یا لوازم داخلی را از نظر زنگ زدگی یا تغییر رنگ بررسی کنید.

وجود کپک
آیا متوجه تغییرات رنگی در صفحه کلید خود شده‌اید؟ ممکن است بیش از یک نقطه کثیف وجود داشته باشد. کپک می‌تواند آسیب‌های زیادی ایجاد کند. قبل از پخش شدن کپک با یک متخصص صحبت کنید.
مشکلات مکانیکی
یکی دیگر از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد کروک شما نیاز به تعمیر دارد، مشکل مکانیکی است. اگر درب یا سانروف خودروی شما به درستی باز یا بسته نمی‌شود برای عیب یابی مکانیک حرفه‌ای داشته باشید و قبل از بدتر شدن مشکل آن را برطرف کنید.

audi croc 3

در بالا تلاش کردیم مشکلات کروک آئودی را به‌ صورت تیتروار و مختصر برایتان ذکر کنیم. پیشنهاد ما این است که در صورت برخورد با مشکل در کروک ماشین خود برای عیب یابی اصولی و برطرف شدن اساسی ایراد به مرکز مدرن و تعمیرکار ماهر رجوع کنید تا از هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت خود جلوگیری کنید.