یکی از اصلی ترین خدمات سرویس دوره ای بنز سرویس A می باشد که این سرویس اولین سری اقدامات انجام شده بر روی خودروهای مرسدس بنز می باشد. به دلیل عدم وجود نمایندگی های معتبر مرسدس بنز در ایران، معمولاً دارندگان این خودروهای لوکس آلمانی به اهمیت این خدمات پی نمی برند. مجموعه کارنج با استفاده از حرفه ای ترین تعمیرکاران و سرویس کاران مرسدس بنز، آماده است تا خدمات تعمیرات انحصاری را بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده خود اراده کند.

سرویس دوره ای مرسدس بنز
سرویس دوره ای مرسدس بنز

سرویس A مرسدس بنز

خودروهای مرسدس بنز هر 10000 کیلومتر یک بار سرویس می شوند. سرویس A شامل تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر هوای موتور، بررسی باتری، بررسی لاستیک، آنالیز سیستم تعلیق و کمک فنر و از همه مهمتر بررسی سیستم های داخلی خودرو با استفاده از دستگاه دیاگ می باشد. این سرویس به دارندگان خودروهای مرسدس بنز کمک می کند تا حداکثر پتانسیل خودروی خود را همیشه حفظ کنند.

فراموش نکنید که تعمیر و نگهداری که یک الزام برای خودروهای مرسدس بنز محسوب می شود را باید به موقع و بدون تاخیر انجام دهید. زیرا در صورت عدم انجام کامل این سرویس، خودرو با خسارات مختلفی مواجه می شود و هزینه های هنگفتی را متوجه مالک خودرو می کند.همانطور که قبلا اشاره کردیم، مجموعه کارنج، مالکان خودروهای مرسدس را قادر می سازد تا تمامی سرویس ها و خدمات ویژه خودروهای مرسدس خود را در محیطی حرفه ای انجام دهند.

مزایای سرویس دوره ای بنز

  • افزایش ایمنی: سرویس دوره ای منظور از شناسایی و رفع مشکلات ایمنی پیشگیرانه قبل از تبدیل شدن به خطرات جاده ای است. اطمینان حاصل کردن از وضعیت مناسب ترمزها، لاستیک ها، چراغ ها و سایر قطعات حیاتی به طور قابل توجهی ایمنی شما و مسافرانتان را بهبود می بخشد.
  • افزایش قابلیت اعتماد: با سرویس دوره ای، می توانید به اینکه بنز خود هر بار که کلید آن را بچرخانید، اطمینان کنید. نگهداری منظم به شما اطمینان می دهد که خودروی شما همیشه در حالت عملیاتی قرار دارد و نیازی به نگرانی از خرابی های ناگهانی نیست.
  • افزایش عمر مفید خودرو: با داشتن برنامه نگهداری منظم برای بنز خودرو، می توانید عمر مفید آن را افزایش دهید. با رعایت دستورالعمل های تولید کننده و تغذیه منظم به خودرو، می توانید از عملکرد

برای سرویس دوره ای بنز به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر خودرو بنز باید هزینه قابل توجهی بپردازید. اگر تمایلی به پرداخت این هزینه ندارید، بهتر است سرویس دوره ای Benz را به صورت منظم داشته باشید. شایان ذکر است که تعمیر و نگهداری دوره ای خودروهای مرسدس باید در فواصل زمانی معین انجام شود.

سرویس دوره ای benz
سرویس دوره ای benz

هر چند وقت یک بار باید سرویس دوره ای بنز را انجام دهیم ؟

تعمیر و نگهداری دوره ای بنز یک بار در سال یا زمانی که کیلومتر شمار به 5000 کیلومتر می رسد. اگر خودروی شما مشکل دارد می توانید برای سرویس دوره ای آن اقدام کنید.
خدمات زیر در طول سرویس های دوره ای خودروهای بنز به مشتریان ارائه می شود:

  • تعویض روغن خودرو (توجه داشته باشید که باید از روغن باکیفیت مرسدس بنز استفاده شود.)
  • روغن ترمز بایستی چک شود
  • بررسی باتری خودرو (در صورت لزوم باتری خودرو نیز تعویض خواهد شد.)
  • لنت های ترمز خودرو بررسی می شود (اگر لنت ها نازک شده و یا آسیب دیده باشند، باید تعویض شوند.)
  • بازرسی سیستم تعلیق و تعلیق خودرو
  • چکاپ و بررسی لاستیک خودرو بنز
  • بررسی چراغ ها و سیستم برق خودرو
  • چکاپ موتور و گیربکس ماشین
  • تعویض فیلتر هوا، فیلتر روغن و فیلتر بنزین
  • عیب یابی و تنظیم موتور
  • بررسی ضدیخ خودرو و …

سوالات متداول سرویس دوره‌ای بنز

  1. چقدر باید برای سرویس دوره ای بنز وقت بگذارم؟
    برای سرویس دوره ای بنز، بسته به مدل و سال ساخت خودرو، زمانی متفاوت تعیین می شود. به طور کلی، سرویس دوره ای معمولاً هر 6 ماه یا هر 10،000 کیلومتر انجام می شود. اما برای دقت بیشتر، به کتابچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید و با متخصصان ما در کارنج مشورت کنید.
  2. آیا سرویس دوره ای بنز می تواند تضمین کیفیت خودرو را بهبود ببخشد؟
    بله، سرویس دوره ای بنز می تواند بهبود کیفیت و عملکرد خودرو را تضمین کند. بازرسی دوره ای و تعمیرات منظم موجب شناسایی مشکلات زودرس و پیشگیری از آسیب به قطعات اصلی می شود. این کار باعث افزایش عمر مفید خودرو و کاهش هزینه های نگهداری بلند مدت می شود.
  3. آیا سرویس دوره ای بنز توسط همه مراکز خدمات خودرو ارائه می شود؟
    سرویس دوره ای بنز بهترین توسط مراکز خدمات بنز ارائه می شود. این مراکز دارای دسترسی به قطعات اصلی و تکنولوژی های مورد نیاز برای سرویس دوره ای بنز هستند. اطمینان حاصل کنید که به یک مرکز خدمات بنز معتبر مراجعه کنید تا مطمئن شوید خودروتان در دست های حرفه ای و متخصصان قرار دارد. کارنج این افتخار را دارد بوسیله بهترین و مجرب ترین متخصصان و تجهیزات پیشرفته در خدمت مشتریان گرامی باشد.