سانروف یکی از چشمگیرترین امکانات خودروی بی ام و به شمار می رود. این بخش نقش زیادی در زیبا سازی ظاهری این مدل خودرو دارد. برخی از افراد به دلیل اینکه خودروی BMW دارای سانروف با طراحی زیبا و خاص است این خودرو را برای خرید انتخاب می کنند. به مرور زمان ممکن است سانروف BMW نیز مانند سایر قطعات این خودرو دچار خرابی هایی شود که برای تعمیر سانروف بی ام و بهتر است به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایید.

نحوه تعمیر سانروف بی ام و

وجود سانروف در طراحی خودروی بی ام و باعث شده است که این مدل خودرو منحصر به فرد به نظر برسد. شایان ذکر است که سانروف خودرو دارای ویژگی های زیادی است. اگر شما تمایل دارید با علائم خرابی سانروف BMW و نحوه تعمیر سانروف بی ام و آشنا شوید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تعمیرات سانروف بی ام و
تعمیرات سانروف BMW

بررسی مزایای سانروف خودرو BMW

از مهم ترین مزایای سانروف BMW می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. به کمک سانروف می توان نور و هوای فضای اتاقک خودرو را تامین کرد.
  2. سانروف چشم انداز زیبایی از آسمان را در اختیار شما قرار می دهد.
  3. افزایش جذابیت ظاهری خودروی بی ام و
  4. افزایش کیفیت طراحی خودرو

نشانه های خرابی سانروف بی ام و

از مهم ترین نشانه های خرابی سانروف بی ام و می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تعمیر سانروف بی ام دبلیو
نشانه خرابی سانروف بی ام و

وجود نشتی در سانروف :

اگر در زمان بسته بودن سانروف بی ام و برف یا باران وارد خودرو می شود به احتمال زیاد سانروف دچار نشتی شده است. در این صورت به احتمال زیاد لاستیک پانل سانروف دچار آسیب دیدگی شده است.

  • شکستن شیشه سانروف :

برای طراحی سانروف بی ام و از شیشه های نشکن استفاده می شود. در صورتی که شیشه سانروف شکسته بهتر است در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در صورت شکستن شیشه سانروف باید شیشه نشکن و با کیفیتی جایگزین آن شود.

  • خرابی موتور سانروف :

اگر سانروف را نمی توانید به درستی جمع کنید احتمال اینکه موتور سانروف بی ام و دچار مشکل شده باشد زیاد است. در این صورت برای تعمیر سانروف بی ام و باید از تعمیرکاری دوره دیده و متخصص کمک بگیرید.

  • آسیب دیدگی کابل مخصوص سانروف :

اگر در زمان باز و بسته شدن سانروف از این قسمت صداهای عجیبی به گوش شما می رسد بدون شک کابل سانروف دچار خرابی و آسیب شده است.

  • بروز سروصدا از قسمت سانروف :

در صورتی که از بخش سانروف صداهایی ناهنجار به گوش شما می رسد بهتر است انتهای سانروف را روغن کاری نمایید. اگر با روغن کاری مشکل صدای سانروف حل نشد به احتمال زیاد شیشه سانروف دچار ناهمترازی شده است. در چنین شرایطی بهتر است برای تعمیر سانروف بی ام و به تعمیرگاه مراجعه کنید.

IMG 1819
تعمیر سانروف خودروی بی ام و

تعمیر سانروف بی ام و را کجا انجام دهیم ؟

بسیاری از مشکلاتی که برای سانروف بی ام و پیش می آید به راحتی قابل تعمیر هستند. در صورتی که سانروف اتومبیل شما دچار خرابی شده بهتر است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در صورت تعمیر نشدن سانروف ممکن است مشکلات جدی تری برای این بخش از خودروی بی ام و ایجاد شود. در نتیجه هزینه تعمیر سانروف بی ام و بیشتر خواهد شد.

در صورتی که سانروف بی ام و باز شده مانده باشد و شما نتوانید آن را ببندید امنیت خودرو به خطر می افتد. در صورت مشاهده این مشکل نیز باید در اسرع وقت به تعمیرگاهی معتبر و پیشرفته مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تعمیر سانروف بی ام و جزو کارهای تخصصی است که باید توسط افراد متخصص انجام گردد. در صورتی که اجزای مختلف سانروف نیاز به تعویض داشته باشد باید قطعه ای اورجینال جایگزین آن شود.

bmw sunroof repair 3

نحوه تعمیر سانروف بی ام و

هزینه تعمیرات سانروف BMW

 هزینه تعمیرات سانروف بی ام و با توجه به موارد زیر سنجیده می شود :

  1. نوع مشکل ایجاد شده برای سانروف بی ام و
  2. نوع سانروف خودروی بی ام و
  3. تعویض یکی از اجزای سانروف
  4. دستمزد تعمیرکار
  5. ابزار و تجهیزاتی که برای انجام تعمیرات سانروف BMW مورد استفاده قرار می گیرند.
2020 bmw x7 m50i test drive 35
هزینه تعمیر سانروف BMW

سخن آخر :

اگر مشکلی که برای سانروف بی ام و پیش آمده است جدی باشد برای تعمیر سانروف بی ام و باید هزینه قابل توجهی پرداخت کنید. به همین دلیل بهتر است در صورت مشاهده هرگونه خرابی در این بخش از خودرو در سریع ترین زمان ممکن است به تعمیرگاه مراجعه کنید. با تعمیر به موقع سانروف می توانید از ایجاد هزینه های اضافه جلوگیری کنید و در سریع ترین زمان ممکن مشکل خودروی خود را رفع کنید.