تعمیر سانروف پورشه از تعمیرات مهم این خودرو است. سانروف یکی از بارزترین ویژگی های زیبایی خودروهای پورشه است. این قسمت نقش زیادی در زیباتر شدن ظاهر این مدل خودرو دارد. افرادی هستند که پورشه را برای خرید انتخاب می کنند زیرا سانروف زیبایی دارد و طراحی خاصی دارد. با گذشت زمان مانند سایر قطعات این خودرو سانروف پورشه نیز ممکن است آسیب ببیند پس بهتر است از خدمات ویژه تعمیر سانروف پورشه دیدن فرمایید.

علائم خرابی و تعمیر سانروف پورشه :

وجود سقف آفتابگیر در طراحی خودروی پورشه این مدل خودرو را منحصر به فرد کرده است. شایان ذکر است که سقف آفتابگیر خودرو عملکردهای زیادی دارد. اگر می خواهید علائم خرابی سانروف پورشه و نحوه تعمیر سانروف پورشه را بدانید، بهتر است تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

Porsche sunroof 3 1

با مزایای سانروف پورشه آشنا شوید :

مزایای اصلی سقف پورشه به شرح زیر است:
1. با کمک سانروف می توانید نور و هوای داخل خودرو را تامین کنید.
2. دریچه منظره زیبایی از آسمان ارائه می دهد.
3. ظاهر یک خودروی پورشه را زیباتر کنید
4. بهبود کیفیت طراحی خودرو

علامت آسیب سانروف پورشه :

از مهمترین نشانه های خرابی سانروف پورشه می توان گفت

1. نشتی در سانروف وجود دارد:

اگر هنگام بسته بودن سانروف پورشه برف یا باران وارد خودرو شود، ممکن است سانروف نشتی داشته باشد. در این صورت ممکن است لاستیک پانل سانروف آسیب ببیند.

2. شیشه سقف ترک خورده:

برای طراحی سانروف پورشه از شیشه نشکن استفاده شده است. اگر شیشه سانروف شکسته است، بهتر است هر چه سریعتر آن را تعمیر کنید. در صورت شکستگی شیشه سانروف باید با شیشه نشکن و با کیفیت تعویض شود.

3. خرابی موتور سانروف:

اگر نمی توانید سانروف را به درستی جمع کنید، احتمالاً موتور سانروف پورشه مشکل دارد. در این صورت برای تعمیر سقف پورشه باید از یک تعمیرکار مجرب و متخصص کمک گرفت.

4. آسیب کابل سانروف:

اگر هنگام باز و بسته كردن سانروف صداهاي عجيب و غريبي از اين طرف شنيديد، در خراب بودن كابل سانروف شكي نيست.

5. صدای سانروف:

اگر صداهای عجیب و غریبی از سانروف شنیدید، بهتر است انتهای سقف را روغن کاری کنید. اگر مشکل سلامت سانروف با روغن کاری حل نشد، به احتمال زیاد شیشه سانروف نامرتب است. در چنین شرایطی بهتر است برای تعمیر سانروف پورشه به تعمیرگاه مراجعه کنید.

Porsche sunroof 2 1

سانروف پورشه را کجا تعمیر کنیم؟

بسیاری از مشکلات سانروف پورشه به راحتی قابل رفع است. اگر سانروف خودروی شما آسیب دیده است، بهتر است هر چه سریعتر آن را تعمیر کنید. اگر سانروف تعمیر نشود، این قسمت از خودروی پورشه می تواند مشکلات جدی تری داشته باشد. در نتیجه هزینه تعمیر سانروف پورشه بیشتر خواهد بود.
اگر سانروف پورشه باز بماند و نتوانید آن را ببندید، ایمنی خودرو به خطر می افتد. در صورت مشاهده این مشکل باید در اسرع وقت به یک تعمیرگاه معتبر و تعمیرگاه مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که تعمیر سقف پورشه یک کار تخصصی است که باید توسط متخصص انجام شود. اگر اجزای مختلف سانروف نیاز به تعویض دارند، باید با قطعات اصلی تعویض شوند.

هزینه تعمیر سانروف پورشه:

هزینه تعمیر سانروف پورشه بر اساس موارد زیر اندازه گیری می شود:
1. نوع مشکل ایجاد شده برای سانروف پورشه
2. ماشین پورشه چه نوع سانروف دارد؟
3. تعویض بخشی از سانروف
4. دستمزد تعمیرکار
5. ابزار و تجهیزات مورد استفاده برای تعمیر سانروف پورشه

اگر مشکل سانروف پورشه جدی باشد باید مبلغ قابل توجهی برای تعمیر سانروف پورشه بپردازید. به همین دلیل در صورت مشاهده آسیب به این قسمت از خودرو بهتر است هر چه سریعتر به کارگاه مراجعه کنید. با تعمیر به موقع سانروف می توانید از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و مشکل خودروی خود را در اسرع وقت برطرف کنید.