فولکس واگن یکی از خودروهای وارداتی است و تعداد آن در ایران بسیار محدود می باشد. زمان هایی که بدنه این خودرو در تصادف یا سایر عوامل دچار آسیب می شود با انجام صافکاری مشکل آن برطرف می گردد. صافکاری فولکس واگن به دلیل تکنولوژی خاص بکار رفته در آن باید توسط فردی که تخصص کافی در این زمینه دارد انجام شود.

صفر تا 100 خدمات صافکاری فولکس واگن

صافکاری فولکس واگن

برای صافکاری خودروها از روش های مختلفی استفاده می شود. مهم ترین عامل تعیین کننده برای انتخاب مناسب ترین روش صافکاری میزان آسیب وارد شده به خودرو می باشد. برای انجام صافکاری فولکس واگن به دلیل قیمت بالا و نحوه طراحی این خودرو نیاز به تجهیزات مدرن و پیشرفته می باشد.

استفاده از چسب حرارتی برای رفع فرورفتگی های بدنه خودرو یکی از راهکارهای رایج صافکاری خودرو است. فرایند انجام این روش به این صورت است که چسب بر روی قسمت فرورفته قرار می گیرد و سپس با سرعت زیادی خلاف جهت فرورفتگی ها کشیده می شود.

دستگاه مکش از دیگر تجهیزات مهم در مراکز صافکاری معتبر و پیشرفته است. دستگاه مکش با قدرت زیادی که دارد بر روی فرورفتگی های بدنه خودرو قرار می گیرد. مکش این دستگاه باعث بیرون آمدن فرورفتگی ها می شود. صافکاری فولکس واگن با استفاده از دستگاه مکش امکان پذیر بوده و به رنگ خودرو آسیبی وارد نمی شود. برای انجام این کار باید به مراکز معتبر و حرفه ای مراجعه کنید تا صدمه ای به رنگ خودرو وارد نشود.

معرفی انواع روش های صافکاری فولکس واگن

زمانی که ایرادات وارد شده به بدنه خودرو جزئی باشد صافکاری بدون رنگ انجام می شود. در این روش قطعات اصلی تعویض نمی شوند و فقط قسمت های فرورفته و برجسته به حال اولیه تبدیل می شوند.

زمانی که آسیب وارد شده به بدنه خودرو بسیار شدید است و قسمت های زیادی از آن دچار فرورفتگی شده صافکاری به همراه نقاشی انجام می شود. در صافکاری با رنگ قطعاتی که آسیب دیده اند تعمیر و یا تعویض شده و سپس نقاشی می شوند تا قسمت هایی که رنگ آنها آسیب دیده به حالت اولیه تبدیل گردند.

دستگاه مغناطیسی از دیگر دستگاه های مناسب برای صافکاری فولکس واگن است. در این روش با ایجاد میدان مغناطیسی و تولید امواجی در بدنه خودرو مولکول های موجود در قسمت های آسیب دیده را به جنبش در می آورند. با جنبش مولکول ها و قرارگیری دستگاه مغناطیسی فرورفتگی های قسمت بدنه خودرو برطرف می شوند.

یکی از پیشرفته ترین روش های انجام صافکاری استفاده از دستگاه لیزری است. ظرافت و تمیزی این روش بی نظیر می باشد اما هزینه بیشتری نسبت به سایر روش های انجام صافکاری دارد.

هزینه انجام صافکاری فولکس واگن

یکی از سوالات رایج برای دارندگان خودروی فولکس واگن در زمان هایی که بدنه خودرو آسیب میبیند میزان هزینه صافکاری آن می باشد. با توجه به میزان خسارت و همچنین مهارت صافکار هزینه انجام این خدمات متغیر است. افرادی که مهارت زیادی در این زمینه دارند آسیب های جزئی را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های جدید برطرف می کنند.

صافکاری بدون رنگ هزینه کمتری نسبت به صافکاری با رنگ دارد. در صافکاری فولکس واگن با رنگ علاوه بر صافکاری قطعات نقاشی هم می شوند به همین دلیل هزینه آن بیشتر می باشد. عموما زمان هایی که میزان فرورفتگی ها بسیار شدید است از صافکاری با رنگ استفاده می شود.

عوامل موثر بر قیمت صافکاری فولکس واگن

یکی از نکات مهم برای انجام صافکاری کیفیت لوازم و تجهیزات است. بعضی از مراکز صافکاری هزینه کمی دریافت میکنند اما با استفاده از رنگ و تجهیزات بی کیفیت باعث کاهش زیبایی و قیمت خودرو می شوند. برای انجام صافکاری فولکس واگن به صورت تمیز و با کیفیت لازم است تا هزینه مناسبی پرداخت شود.

روش و تجهیزاتی که صافکار برای انجام این کار استفاده می کند هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن می باشد. افرادی که در این کار مهارت و دانش زیادی دارند از روش و ابزارهای جدیدتری استفاده می کنند به همین دلیل هزینه صافکاری متفاوت می باشد.

برای رفع ایرادات بدنه خودرو از روش ها و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. هرچه روش جدیدتری برای صافکاری فولکس واگن انتخاب شود تجهیزات بیشتری نیاز بوده و قیمت بالاتری هم دارد. استفاده از روش های جدیدتر ظرافت بیشتری داشته و نتیجه بهتری حاصل می شود. مزیت دیگر استفاده از روش های جدید برای انجام صافکاری کمترین میزان افت قیمت خودرو را به همراه دارد.