سانروف خودروهای فولکس واگن از تجهیزات زیبایی و منحصر به فرد بودن آن است. این قطعه نقش مهمی در ظاهر این مدل خودرو دارد. برخی فولکس واگن را به خاطر سانروف زیبا و منحصر بفردش انتخاب می کنند. با گذشت زمان، مانند هر قسمت دیگر این خودرو، سقف فولکس واگن ممکن است آسیب ببیند، بنابراین بهتر است برای تعمیر سانروف فولکس واگن به مرکز تخصصی تعمیرات مراجعه کنید.

نحوه تعمیر سانروف فولکس واگن را بدانیم

سانروف این خودرو را در طراحی خودروی فولکس واگن منحصر به فرد کرده است. توجه داشته باشید که سانروف خودرو دارای قطعات زیادی است. اگر می خواهید دلایل خرابی دریچه فولکس واگن و نحوه تعمیر دریچه فولکس واگن را بدانید، بهتر است تا پایان مطلب با ما باشید

Volkswagen sunroof 5
تعمیرات سانروف فولکس واگن

مزایای سانروف فولکس واگن

مزایای اصلی سانروف فولکس واگن:

1.با سانروف می توانید از نور داخل ماشین اطمینان حاصل کنید.
2.طلوع خورشید نمایی از آسمان را به شما می دهد.
3.فولکس واگن را جذاب تر میکند.
4.ارتقا استانداردهای دیزاین خودرو

علامت ایراد سانروف خودروی فولکس واگن

Volkswagen sunroof 4

1.نشتی در سانروف وجود دارد:

اگر هنگام بسته بودن سانروف خودرو برف یا باران وارد خودرو شود، احتمالاً سانروف نشتی دارد. در این حالت، پانل لاستیکی سانروف ممکن است آسیب ببیند.

2.شکستن شیشه سانروف فولکس واگن :

برای طراحی سانروف فولکس واگن از شیشه نشکن استفاده شده است. اگر دریچه آسیب دیده است، بهتر است در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. اگرنورگیر شکسته است، باید با یک شیشه نشکن با کیفیت خوب جایگزین شود.

3.مشکل دار شدن موتور سانروف :

اگر نمی توانید سانروف را به درستی جمع کنید، احتمال زیادی وجود دارد که موتور سانروف فولکس واگن مشکل داشته باشد. در این صورت برای تعمیر سانروف فولکس واگن باید از یک سرویس کار مجرب و حرفه ای کمک بگیرید.

4.ایراد دار شدن  سیم سانروف :

هر گاه هنگام باز و بسته شدن سانروف صدای غیرعادی شنیده شود، نشان دهنده آسیب دیدن سانروف است و نیاز به بررسی و تعمیر دارد.

5.ایجاد صدا در بخش سانروف :

در صورت شنیدن صداهای عجیب و غریب از آب بند، پیشنهاد میشود انتهای آب بند را روغن کاری کنید. چنانچه مشکل صدای سوپاپ با روغن حل نشد، ممکن است شیشه دریچه به درستی قرار نگیرد. در چنین شرایطی بهتر است به تعمیرگاه مراجعه کنید و دریچه فولکس واگن را تعمیر کنید

Volkswagen sunroof 3

بهترین مکان برای تعمیر سانروف فولکس واگن کجاست؟

تعمیر اکثر ایرادات سانروف فولکس واگن آسان است اگر سانروف خودروی شما آسیب دیده است، بهتر است هر چه سریعتر آن را تعمیر کنید. تعمیر نکردن سانروف می تواند مشکلات جدی را در این قسمت از فولکس واگن شما ایجاد کند در نتیجه هزینه تعمیر سانروف فولکس واگن به همراه خواهد داشت. بالا خواهد بود


اگر سانروف فولکس واگن همچنان باز است و نمی توانید آن را ببندید، ایمنی خودرو در خطر است. در مواجهه با این مشکل باید در اسرع وقت به تعمیرگاه معتبر و به روز مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تعمیر سانروف فولکس واگن یکی از کارهای تخصصی است که باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود. اگر نیاز به تعویض چند قسمت از سقف دارید، باید آنها را با قسمت اصلی تعویض کنید

قیمت تعمیر سانروف فولکس واگن

نحوه اندازه گیری هزینه تعمیر سانروف فولکس واگن:  

1.سانروف فولکس واگن چه جور مشکلی دارد
2.مدل های سانروف خودروهای فولکس واگن
3.عوض کردن یکی از قطعات دریچه
4.حقوق مکانیک
5.لوازم مورد استفاده برای تعمیر سانروف فولکس واگن.

Volkswagen sunroof 2

در پایان :

چنانچه مشکل سقف فولکس واگن که با آن مواجه هستید شدید است، برای تعمیر سقف فولکس واگن باید هزینه زیادی پرداخت کنید در صورت آسیب دیدن این قسمت از خودرو توصیه می شود در اسرع وقت به تعمیرگاه مراجعه کنید. تعمیر به موقع سقف می تواند به شما کمک کند تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و مشکلات ماشین را زودتر برطرف کنید.