صفر تا 100 سرویس دوره ای فولکس واگن

فولکس واگن شایسته توجه شماست. فولکس واگن شما با فناوری پیشرفته و مهندسی دقیق طراحی شده است و سرویس دوره ای فولکس واگن برای این خودرو مهم است. اگرچه برای دوام ساخته شده است، اما مقدار خاصی از تعمیر و نگهداری وجود دارد که ماشین شما شایسته آن است. مدت ارائه خدمات بین‌ المللی فولکس واگن شما 1 سال یا 15000 کیلومتر است. ثبت دوره‌ای سرویس بر اساس کیلومتر شمار شما کاری است که خودروی شما انجام می‌دهد.

چراغ سرویس شما زمانی روشن می‌شود که فکر می‌کند زمان سرویس فولکس واگن فرا رسیده است. به عنوان بخشی از عملیات عادی، هر بار که موعد سرویس دوره‌ای فولکس واگن  شما می‌رسد، یک چک لیست جامع را دنبال می‌کنیم.

همان‌ طور که در همه جای دنیا مرسوم است اولین سرویس دوره‌ای فولکس واگن بعد از یک سال یا در کیلومتر 15000 انجام می‌شود که در آن گزارش کاملی از موتور، ترمز، سیستم تعلیق، لاستیک، احیاناً پوسیدگی قطعات مصرفی حتی شلنگ‌ها و واشرها و تیغه‌های برف پاک کن و … بعد از بررسی دقیق توسط تعمیرکاران زبده تهیه و در اختیار مالک خودرو قرار می‌گیرد و چنانچه تعمیرگاه انتخابی شما پیشرفته و مجهز باشد تمام عیوب ماشین به درستی برطرف می‌گردند.

سرویس دوره‌ای فولکس واگن

مزایای سرویس دوره ای فولکس واگن

سرویس دوره‌ای فولکس واگن یکی از مهمترین و پرکاربردترین خدمات پس از فروش است که توسط شرکت‌های خودروسازی ارائه می‌شود. سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن، به عنوان یک خدمات متمایز و حرفه‌ای، بسیاری از مزایا و فواید ارائه می‌کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

حفظ عمر مفید خودرو: سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن بهبود کارکرد و نگهداری منظم اجزا و قطعات خودرو را فراهم می‌کند، که این امر به حفظ عمر مفید خودرو و افزایش دوام آن کمک می‌کند.

عملکرد بهینه خودرو: با انجام سرویس دوره‌ای فولکس واگن، اجزا و سیستم‌های فنی خودرو به بهترین حالت کاری خود برگردانده می‌شوند و عملکرد بهینه خودرو تضمین می‌شود.

کاهش خطر خرابی‌های ناگهانی: سرویس دوره‌ای فولکس واگن به صورت منظم و به‌موقع، از وقوع خرابی‌های ناگهانی و ایجاد مشکلات بزرگتر در خودرو جلوگیری می‌کند.

افزایش ایمنی رانندگی: خودروهای ایمن و کارآمد، از تعمیرات منظم و نگهداری دقیق بهره‌مند هستند. سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن به افزایش ایمنی و کنترل بهتر در مسیر رانندگی کمک می‌کند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیرات: با انجام سرویس دوره‌ای فولکس واگن و تشخیص مشکلات به‌موقع، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات بزرگتر در آینده کاهش می‌یابد.

ارتقاء ارزش خودرو: خودروهایی که به‌موقع و با دقت سرویس دوره‌ای فولکس واگن را انجام می‌دهند، ارزش بازاری بالاتری دارند و در صورت تصمیم به فروش، بهره‌وری از قیمت مناسب‌تری خواهید داشت.

خدمات تخصصی و حرفه‌ای: سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن توسط تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود که با دانش فنی و آگاهی کامل درباره خودروهای فولکس‌واگن برخوردارند.

به‌طور کلی، سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن از اهمیت بسیاری برخوردار است و توصیه می‌شود تعمیرات و نگهداری منظم خودرو را به‌موقع و در مراکز خدمات تخصصی انجام دهید تا از بهترین عملکرد و ایمنی خودرو بهره‌مند شوید.


Volkswagen periodic service 3

در سرویس دوره‌ای خودرو فولکس واگن خدمات زیر برای مشتریان انجام می‌شود:

تعویض روغن
 فولکس واگن استانداردهای سختگیرانه‌ای دارد تا اطمینان حاصل شود که ماشین شما همیشه روغن باکیفیت دریافت می‌کند. در سرویس دوره‌ای فولکس واگن استفاده از روغن مناسب روغن کاری و محافظت بهینه را حتی در سخت‌ترین شرایط رانندگی فراهم می‌کند.همچنین به تمیز نگه داشتن موتور خودرو، کاهش سایش و فرسودگی عمومی و افزایش عملکرد کمک می‌کند.روغن مورد تأیید فولکس واگن در دماهای بالا به جای خراب شدن پایدارتر است.تعویض منظم روغن با روغن مناسب می‌تواند مصرف سوخت خودرو شما را بهبود بخشد.

ترمز:
چگونه رانندگی می‌کنید؟ سرعت توقف شما مهم‌ترین ویژگی ایمنی در وسیله نقلیه شما است. سیستم ترمز فولکس واگن شما باید کاملاً قابل اعتماد باشد، به خصوص در شرایط نامساعد. به همین دلیل سرویس ترمز بسیار با اهمیت است.

لاستیک:
لاستیک‌های شما وظیفه اتصال شما به جاده را بر عهده دارند، بنابراین در سرویس دوره‌ای فولکس واگن برای اطمینان از سلامت لاستیک‌ها، خودرو خود را برای بازرسی کامل به مرکز تعمیرات پیشرفته فولکس واگن ببرید. آنها الگوی آج، زاویه و فشار لاستیک شما را کنترل می‌کنند. لاستیک‌های فولکس واگن به طور خاص برای رفتار رانندگی و الزامات عملکرد مدل ماشین شما طراحی شده‌اند.

باتری:

باتری‌های اورجینال فولکس واگن نیازهای سختگیرانه فولکس واگن شما را برآورده می‌کنند. باتری فولکس واگن طوری دیزاین شده که ظرفیت ذخیره بیشتری را برای برآوردن نیازهای الکترونیکی خودرو ارائه دهد. دمای بالا روی باتری‌ها اثر می‌گذارد. اگر باتری شما نیاز به تعویض دارد، بدون درنگ با جایگزینی باتری اورجینال آن را تعویض کنید. یکی از خدمات سرویس دوره‌ای فولکس واگن بررسی باتری خودرو است.

برف پاک‌کن‌ها:
طراحی شده برای مطابقت کامل با خطوط شیشه جلوی فولکس واگن برای کیفیت تمیز کردن برتر و عملکرد طولانی مدت طراحی شده است. ساخته شده از یک ترکیب لاستیکی ویژه که در برابر حرارت، مواد شیمیایی جاده و اشعه UV مقاومت می‌کند.مقاومت در برابر سایش بالا، لرزش کم و بی صدا با کارایی بالا

فیلتر هوا:
با تضمین مصرف بهینه سوخت و عمر طولانی موتور، در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند. اگر متوجه شدید که موتور شما به‌درستی کار نمی‌کند، در سرویس دوره‌ای فولکس واگن، فیلتر هوا را بررسی کنید، از جمله کار سخت و افزایش سرعت دور آرام.

فیلتر گرده:

این به اطمینان از هوای تازه در کابین صرف‌نظر از فصل یا موقعیت جغرافیایی کمک می‌کند. به محافظت از کولر خودرو کمک می‌کند. در صورت مشاهده بوی غیرعادی یا کثیفی پنجره‌ها و شیشه جلو، فیلترهای گردوغبار باید بررسی شوند. در سرویس دوره‌ای فولکس واگن این مورد بررسی می‌شود.

بررسی چند منظوره:
از بررسی تسمه و لوله گرفته تا بررسی فشار باد لاستیک و سرباتری، چراغ‌های جلو، خطرات، چراغ‌های جانبی و عقب، فیلتر هوای موتور، سطح آب، فیلتر گرده، سیستم اگزوز، تسمه محرک موتور، لوله موتور، شوک و پایه، پایانه‌ها و کابل‌های باتری، سایش لاستیک و آج، ترمز جلو و عقب، وضعیت شیشه، برف‌ پاک‌کن در سرویس دوره‌ای فولکس واگن بررسی می شود.

سوالات متداول در مورد سرویس دوره‌ای فولکس واگن


سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن چیست؟

سرویس دوره‌ای فولکس‌واگن یک خدمت حرفه‌ای پس از فروش است که توسط شرکت‌های فولکس‌واگن ارائه می‌شود. در این سرویس، خودرو به طور دوره‌ای و منظم تحت بازرسی قرار می‌گیرد و تعمیرات پیشگیرانه، تعویض قطعات زیرساختی و نگهداری‌های لازم انجام می‌شود.

چه زمانی باید سرویس دوره‌ای فولکس واگن انجام شود؟

فولکس‌واگن توصیه می‌کند که سرویس دوره‌ای هر ۱۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ کیلومتر یا هر ۱۲ ماه یکبار انجام شود، البته میزان تعداد کیلومترها ممکن است در برخی مدل‌ها متفاوت باشد.

آیا برای سرویس دوره‌ای فولکس واگن باید به مرکز خدمات تخصصی مراجعه کرد؟

برای سرویس دوره‌ای بهتر است به مراکز خدمات تخصصی فولکس‌واگن مراجعه کنید. این مراکز با داشتن تجهیزات تخصصی و کارشناسان ماهر، به بهترین نحو ممکن به تعمیرات و نگهداری منظم خودرو شما پرداخته و از حفظ عملکرد بهینه آن اطمینان حاصل می‌کنند.

با پیشرفت موتورهای جدید فولکس‌واگن و روغن‌های بادوام طولانی، سرویس‌دهی منظم راهی عملی برای تضمین سلامت وسیله نقلیه شما است. تجهیزات ما از حسگرهای داخلی برای نظارت بر کیفیت روغن در طول آزمایش استفاده می‌کنند.

تمامی معاینات فنی و خدمات ما توسط تکنسین‌های دوره‌ دیده فولکس واگن انجام می‌شود. ما به تمام فولکس واگن‌ها اعم از بنزینی، دیزلی، هیبریدی و برقی خدمات ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید سرویسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب فولکس واگن شما باشد.