صفر تا 100 تعمیر رادار پورشه

در ساختار خودروی پورشه از رادار برای تشخیص موانع اطراف خودرو استفاده می شود. در صورت بروز مشکل در رادار پورشه، عملکرد خودرو نیز ممکن است آسیب ببیند. برای تعمیر رادار پورشه بهتر است به تعمیرگاه های حرفه ای مراجعه کنید زیرا این تعمیرگاه ها خدمات مهمی را به مشتریان ارائه می دهند. این تعمیرگاه ها از تجهیزات مدرن برای تعمیر رادار خودرو استفاده می کنند.

نحوه تعمیر رادار پورشه:

رادار خودروهای لوکس و پیشرفته مانند پورشه از دو قسمت الکترونیکی و مکانیکی مجزا تشکیل شده است. این رادار علاوه بر شناسایی موانع اطراف خودرو، برای کمک به هدایت و کنترل خودرو طراحی شده است. مانند هر قطعه دیگر خودرو، رادار نیز می تواند مشکلاتی داشته باشد، بنابراین بهتر است با علائم خرابی رادار پورشه آشنا شوید. اگر می خواهید در مورد نحوه تعمیر رادار پورشه اطلاعات لازم را کسب کنید، بهتر است تا پایان مقاله با ما همراه باشید

Porsche radar 3

انواع رادار پورشه

رادار یکی از مهم ترین گزینه های پورشه است. استفاده از رادار به شما این امکان را می دهد که تجربه رانندگی ایمن و راحت داشته باشید. با استفاده از رادارهای مختلف در حین رانندگی می توانید از خودرو و سرنشینان آن محافظت کنید.

برخی از مهم ترین انواع رادار پورشه عبارتند از:

1. رادار عابر پیاده:

این نوع رادار یکی از سامانه های جدید و هوشمند است. رادار عابر پیاده قابلیت شناسایی عابران پیاده را دارد و این نوع رادار با صدا یا گرافیکی راننده را از حضور عابرین پیاده در نزدیکی خودرو مطلع می کند. اگر راننده به هشدار رهگذر توجه نکند، خودرو به طور خودکار ترمز می کند.

2. رادار نقطه کور:

هشدار می دهد. اگر خطر تصادف یا تصادف وجود داشته باشد، نقطه کور رادار پورشه به طور خودکار ترمز می کند.

3. رادار بین خطوط:

این نوع رادار در قسمت بالایی خودرو نصب می شود. رادار بین خطوط در صورت انحراف راننده از خط اصلی خود به راننده هشدار می دهد.

4. رادار تابلوخوان خودرو پورشه:

این نوع رادار خودروی پورشه می تواند اطلاعات سرعت جاده را روی داشبورد بخواند و سپس این اطلاعات را روی صفحه کیلومتر و نمایشگر خودروی پورشه نمایش دهد.

5. رادار کروز کنترل:

این نوع رادار بر روی داشبورد خودرو نصب می شود. عملکرد رادار کروز کنترل فاصله بین خودروی پورشه و سایر خودروها است. یکی دیگر از کاربردهای کروز کنترل راداری کاهش خودکار سرعت خودرو است. اگر خودروی جلویی سرعت خود را افزایش یا کاهش دهد، رادار کروز کنترل به طور خودکار سرعت خودرو را کم یا زیاد می کند.

6. رادار پارکینگ:

با این نوع رادار راننده می تواند خودروی خود را با خیال راحت پارک کند. با رادار مخصوص خودرو، راننده برای قرار دادن خودرو نیازی به فرمان ندارد و می تواند با کمک ترمز و باد متوقف شود.

Porsche radar 2 1

نشانه های کلیدی خرابی رادار پورشه

از جمله علائم اصلی خرابی رادار پورشه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
1. رادار از کالیبراسیون خارج شده است.
2. پس از استارت زدن خودرو، سیستم BSD خطایی را گزارش می کند.
3. سیستم BDS را غیرفعال کنید
4. رادار نصب نشده است.
5. چراغ قرمز رادار پورشه روشن می شود.
6. خوردگی و شکست رادار

Porsche radar

تعمیر رادار پورشه در تعمیرگاه تخصصی

تعمیر رادار پورشه یک کار تخصصی و پیچیده است. اگر هر یک از رادارهای خودروی شما آسیب دیده یا مشکلی دارد، بهتر است برای تعمیر آن از یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.
توجه داشته باشید که شناسایی مشکلات رادار بسیار مهم است. تعمیرکار پس از شناسایی مشکلی که برای رادار به وجود می آید می تواند روش مناسب را برای تعمیر رادار پورشه انتخاب کند.
تعمیرگاه های حرفه ای و تخصصی پورشه انواع تعمیرات رادار خودروهای پورشه را به مشتریان ارائه می دهند.

نتیجه:

بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه های تعمیر رادار به تعمیرگاه هایی مراجعه می کنند که دانش کافی برای تعمیر رادار پورشه ندارند. اگر این اشتباه باشد و رادار خودرو به درستی تعمیر شود، ممکن است رادار دوباره خراب شود و مشکل جدی تری ایجاد کند. در این صورت برای تعمیر مجدد رادار باید هزینه ای پرداخت شود و هزینه تعمیر این قسمت از خودرو دو برابر می شود.