صفر تا 100 تعمیر رادار فولکس واگن

چرا تعمیر رادار فولکس واگن بسیار حائز اهمیت است؟ رادار فولکس واگن یک دستگاه تشخیص نقاط کور است و در گوشه های جلو و عقب خودرو نصب می شود و زمانی که مانعی وارد میدان رادار می شود، رادار آن را شناسایی کرده و به راننده هشدار می دهد. یک چراغ مثلثی زرد رنگ روی آینه بغل نیز هشدار می دهد که در صورت حضور خودروی مورد نظر چشمک می زند اما اگر فاصله تا خودرو کم شود، چراغ قرمز می شود.

اهمیت تعمیر رادار فولکس واگن

از آنجایی که رادار خودرو در جهت رفع نقاط کور و همچنین تامین امنیت خودرو و سرنشینان آن عمل می کند، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و تعمیر آن اقدام شود.
با توجه به حساسیت و دقت خودروهای لوکس و مدرن، در صورتی که رادار خودروی فولکس واگن شما ایراد داشته باشد، برای رفع ایراد و جلوگیری از آسیب بیشتر، ترجیحا از تعمیرات مدرن استفاده کنید

اقسام مختلف در رادار فولکس واگن

رادار یکی از مهم ترین گزینه های خودروهای فولکس واگن است. استفاده از رادار به شما این امکان را می دهد که تجربه رانندگی ایمن و راحت داشته باشید. با استفاده از رادارهای مختلف در حین رانندگی می توانید از ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان خود اطمینان حاصل کنید.

مهمترین انواع رادارهای فولکس واگن عبارتند از:

1.رادار عابرین پیاده:
با استفاده از سنسورهای متعدد، می تواند عابران پیاده را شناسایی کرده و در هنگام نزدیک شدن به مسیر خودرو به راننده هشدار دهد. اگر پاسخی از راننده دریافت نکردید. با کاهش فاصله بین لنت های ترمز، پاسخ ترمزها را افزایش می دهد و در صورت عدم واکنش راننده، خودرو به طور خودکار متوقف می شود تا تصادفی رخ ندهد.

2.رادار نقاط کور : دو سنسور در دو گوشه عقب خودرو وجود یک شی یا وسیله نقلیه را در نقطه کور راننده تشخیص می دهند تا راننده را از تغییر جهت ناگهانی مطلع کنند و از طریق نور زرد در آینه بغل به راننده هشدار داده می شود. اگر خطر شدید باشد و راننده به حرکت خود به سمت نقطه کور ادامه دهد، برای هشدار به راننده قرمز می شود

Volkswagen radar 1

3.رادار شناسایی تابلو ماشین فولکس واگن :

رادار تابلو خوان فولکس واگن بر روی شیشه جلو نصب می شود و با مشاهده علائم هشدار دهنده جاده، محدودیت های جاده ای مانند محدودیت سرعت، حداکثر یا حداکثر محدودیت را با توجه به نمایشگر روی مانیتور یا جسم به اطلاع راننده می رساند.

4.رادار کروز کنترل :

این حسگرها از امواج رادیویی برای تشخیص اشیاء جلوی خودرو استفاده می کنند و در صورتی که سرعت وسیله نقلیه در حال نزدیک شدن به جسم جلویی از فاصله معینی بیشتر شود به راننده هشدار می دهند و در صورت عدم واکنش راننده به طور خودکار خودرو را متوقف می کنند.

5.رادار  پارکینگ خودرو :

با این نوع رادار راننده به آسودگی پارک مینماید . با رادار پارکینگ ، استفاده از فرمان ماشین ضرورتی نداشته راننده به کمک گاز و ترمز عمل پارک را انجام میدهد .

6.رادار اتو پارک یا پارک خودکار :

پس از جستجوی فضای خالی مناسب برای پارک، خودرو به راننده این پیام را می دهد که این قابلیت را دارد که به صورت خودکار پارک کند و فرمان را لمس نکند و تنها با استفاده از گاز و ترمز خودرو را هدایت کند.

Volkswagen radar 3

مهمترین نشانه های خرابی رادار فولکس واگن

از مهمترین علامتهای رادار دچار مشکل در فولکس واگن:
1 . رادار کالیبره نگردیده باشد . 
2 . بعد از روشن کردن ماشین، سیستم BSD خطا بدهد.
3 . سیستم BDSاز کار بیفتد.
4 . رادار تنظیم نگردد .
5 . چراغ هشدار رادار خودروی فولکس واگن قرمز شود . 
6 . تر شدن و شکستگی رادار

تعمیر رادار فولکس واگن تخصصی

تعمیر رادار فولکس واگن یک کار منحصر به فرد و پیچیده است. اگر یکی از رادارهای وسیله نقلیه شما آسیب دیده یا مشکل دارد. بهتر است برای تعمیر آن از یک تعمیرکار حرفه ای استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که تشخیص مشکل رادار بسیار مهم است. تعمیرکار پس از شناسایی ایراد رادار می تواند راه صحیح تعمیر رادار فولکس واگن را انتخاب کند.
تعمیرگاه های حرفه ای و تخصصی فولکس واگن به مشتریان در تعمیر انواع رادار خودروهای فولکس واگن کمک می کنند.

اکثر افراد برای صرفه جویی در هزینه تعمیر رادار به تعمیرگاهی مراجعه می کنند که دانش کافی برای تعمیر رادار فولکس واگن را ندارد. اگر تعمیر درست نباشد و ماشین به درستی تعمیر نشود، رادار ممکن است دوباره از کار بیفتد و مشکلات جدی ایجاد کند. در این صورت باید هزینه ریست رادار و تعمیر مجدد قطعه خودکار را پرداخت کنیم.